bobvijf.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Bob

Reacties

Reacties

Tamara

Heei bobelewobSKI,

Heel veel plezier en succes, je gaat het helemaal maken daar!!
Echt top dat je gaat doen wat je leuk vindt!!

Yvonne

Leuk Bob!!! Veel plezier en succes!!!

sophie

Bob zet m op daar wij kennen elkaar niet maar ik heb ook een groep klaar getraind voor Oostenrijk die volgende week vertrekken naar het zillertal.
Ik zelf heb 12 seizoenen mayerhofen les gegeven en nu als trainster in Nl om personen zoals jij je droom te kunnen volgen. Bist spater ....und zum whol !

Rule Bender

Hoi Bob,
even een kort berichtje uit Valkenswaard.
Ik hoop dat je plannen allemaal gaan lukken en dat je daar een hele leuke en leerzame tijd mag doorbrengen...
Geniet met volle teugen en ik wens je daar alle succes bij...
Als X610Z gaat verkopen kom ik een paar lessen bij je nemen...

Groetjes, The Rule Bender

Ome Léon

Hé neef,

Hoe gaat het ermee, veel apres ski gedaan zeker?
Ik wens je veel succes, maar ook veel plezier toe.
Doe rustig aan en voorzichtig hé. Dat zei jij ook altijd tegen toen ik in Afghanistan zat.

Mazzel en zet hem op.

Liefs van ons en dikke kussen van Manouk en Annelie, natuurlijk ook van je peettante.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel