bobvijf.reismee.nl

Rain forest Gold Coast

Goeiemorgen

Lekker ontbeten? Ik begin zo meteen aan mijn avondeten ;)

Afgelopen 2 weken zijn snel voorbij gegaan. Ik ben naar een dierenpark gegaan, waarvan jullie de foto's al gezien hebben. Daar heb ik kennis gemaakt met alle Australische dieren. Slang en een krokodilletje vast gehouden. Voor de slang had ik wel ff de zenuwen. Maar als die eenmaal om je nek hangt valt het allemaal wel mee. Je denkt dat ie glibberig is, zoals een vis, maar wat je voelt is een zwaar gewicht op je nek en spieren die samentrekken en ontspannen. Als je wel eens op een massagebed hebt gelegen, zo voelt het ongeveer.

Surfen vorige week ging goed. Fijne golven om op te beginnen. Twee keer op mijn buik gegaan en daarna staand. Rechtoor gaat prima, nu nog leren om schuin over de golf te surfen. Als de wind wat minder wordt ga ik deze week weer verder surfen.

Een vriend van Matt werkt bij seaworld. Via hem heb ik een seizoenspas voor 3 pretparken gekregen voor de helft van de prijs. 40 Dollar, das goed te doen! Movie World is klein (als je Amerika gewend bent). Sea World is wel leuk. Veel dieren en ik heb gesnorkeld tussen haaien en stingrays.
Filmpje kun je hier zien.

Paar dagen terug zijn we naar het regenwoud gegaan. Watervallen met pooltjes water. Leuk om in te zwemmen maar het was verrekes koud :p
Bomen van 2 meter breed. Niet normaal. En het blijkt dat dit nog kleintjes waren. Je ziet ook bomen met de onderste meter zwart. Dat is van kleine bosbrandjes. De grote bomen overleven dat en al het kleine er omheen brand af. Foto's staan in mijn album.

Het Party leven in de Gold Coast is ook leuk! Leuke dames, veel clubs en pubs, helaas vies (kater)bier maar op speciale avonden goedkope cocktails en in het weekend party tours met toeristen.

Oke mensen viel plezier op je werk en bedankt voor het lezen.
Ik ga weer !!!

Groeteeeennn Bob!

Reacties

Reacties

P

wie drinkt er nu vies bier !!

Mama

Nou lieve Bob je hebt het echt goed naar je zin. Mooie foto's!!! Jaloers haha xxxjes Kmis je xxx veel plezier en goed uitkijken!! xxx ook van Kenneth en Lex

Bob

hahahahaha P
soms moet je wel als er niks anders is :D

Doe ze de groeten terug mam !

Ome Léon

Ha Bob,

Mooie foto's en wederom een goed en leuk verhaal!
Fijn dat alles goed gaat en dat je volop aan het genieten bent, je hebt gelijk neef.
Hier ook alles goed, net heerlijk BBQ'n en genieten ook hier van het mooie weer. Morgen nog vrij en dan weer aan het werk.
We meelen wel weer!
Groetjes van je nichtjes en een dikke kus van je tante!
Doe voorzichtig hé.
Mazzel,

Léon

Ome Léon

Oh ja, gisteren was Oma Annie jarig.
Lekker bij jullie thuis gegeten en samen naar de verjaardag geweest. Lex was er ook nog, hij had de sleutel van Bladel vergeten. We hebben hem nog uitgezwaaid voor zijn reisje naar Spanje, ook leuk.
Samen met z'n maatje voor een dag of 5 op en neer.

Mazzel.
Léon

Oma Annie

Hoi BoB zie dat je geniet van al het moois van Australie
Wat een prachtig land vooral de zee is gradioos met zijn vele soorten vissen AL MET DE DOLFIJNEN GEZWOMMEN? mOET JE OOK GEDAAN HEBBEN HOOR !
GROETJES VAN MIJ
oMA aNNIE

Bob

Heey oma annie. Nog van harte gefeliciteerd!
Als ik weer naar de warme plekken reis ga ik zeker duiken en ik zal de dolfijntjes eens opzoeken inderdaad.

Leuk dat je op mijn site bent :)

Groetjes


en ome leon heb je lex zijn verhaal al gehoord naar spanje toe? haha. is mij nu ook overkomen. ik had gehoord dat het weer alweer minder was, helaas. hoop dat jullie een mooie zomer krijgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel