bobvijf.reismee.nl

Het wordt al groen

hallooooo

Ik ga hier nog ongeveer een weekje blijven. Veel werk is er namelijk niet meer en de omgeving wordt al aardig groen. Boven de 1200 meter heb je nog sneeuw. In het dal beginnen de bloemetjes nog net niet te bloeien.

Met 15 graden lekker op het terras een biertje drinken...Heerlijk
Jammer genoeg is de 'koelkast' kapot en moet ik tegenwoordig iets verder dan een meter lopen, voor frisse halve liter.

Mijn baas vroeg of ik nog tot Pasen wilde blijven, maar als ik nu maar 10 uur per week maak heeft het geen zin om nog extra te blijven voor mij. Straks lekker veel uren in Nederland maken en goed sparen, zodat mijn reis écht kan beginnen. Hopelijk naar de andere kant van de wereld ;)

Afgelopen weekend was het st patricks day, oid, lachen, veel bier en gezelligheid. Dit weekend nog een electro party in zell, zaterdag afscheidsfeestje en dan zit het goede skileraren leven er voor mij voorlopig op.

Hoe is het daar in Nederland? Ik kan hier in een T shirtje lopen. Hoop dat ik dat straks ook kan.

Zie jullie snel, laterrrrsssss

Bob

Reacties

Reacties

The Rule Bender

Hallo die Bob,
hopelijk heb je nog een leuke laatste week en zien we je
snel in ons mooie Nederland terug. Ik wens je een goede
terugreis...
groetjes, Peer

Mama

Heey lieve schat,
kom nu maar naar huis haha
kan niet meer wachten!! xxxjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel