bobvijf.reismee.nl

De eerste weken na de opleiding

Heeeyy mensen,

Even een korte update. Ik moet nog wat bij slapen en de taxi komt over 3 uurtjes al weer.

Ik ben begonnen met privéles geven aan een Kazachstaanse vader en zijn dochter. Die spraken allebei Engels dus dat was makkelijk voor mij. Kon ik inwerken in het Engels. Dat heb ik 3 dagen gedaan. Toen heb ik wat dagen vrij gehad (was wel fijn want de familie is hier ook op vakantie), 4 dagen kinderklasjes les gegeven. Is wel lachen. Die kleintjes kun je lekker gek maken en in de middagpauze worden hun naar het restaurant gebracht met een sneeuwscooter. Vandaag had ik weer priveles. Vrouw van 30 ongeveer, zij kon al een beetje skiën en na vandaag natuurlijk al helemaal :p

Zo ik ga afsluiten, ik ben iets te moe om nog inspiratie te hebben. Voor iedereen: eeeen heeelee leuke en gezellige jaarwisseling. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Groeteeeeen,
Bob!

ps, hier nog wat foto's

Reacties

Reacties

Conny

Kei leuk! Gelukkig nieuwjaar xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel