bobvijf.reismee.nl

Currumbin Zoo

Reacties

Reacties

The Rule Bender

Hallo Bob,
dit is wel iets anders dan een hond of kat aaien, een krokodil in je handen wat een ervaring...
Je zal je zeker wel vermaken in die nieuwe flora en fauna met al die nieuwe planten en dieren...
Stuur dat krokodilletje maar naar mij dan kan ik daar
2 mooie kinderriempjes van maken voor mijn kleinkinderen...
Ik wens je heeeeeeeel veel plezier en een geweldige leerzame periode in Australie...
Groetjes van Peer en een kusje van Martine

Bob

hahahaha Peer, dat zouden wel mooie riemen worden dan :D
Ik vermaak me hier zeker wel! alles is anders en erg mooi! Doe Martine en Rober de groeten van me ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel