bobvijf.reismee.nl

Nieuwjaar + Rodelen

wijn proeven

Reacties

Reacties

The Rule Bender

hoi bob,
je weet dat een echte sportman alleen maar wijn drinkt,
dus je mag op mijn rekening in deze wijnkelder een lekker flesje uitkiezen... ik zou zou zeggen geniet met
volle teugen maar met mate... stuur de rekening maar naar mij...
ik hoor wel of de wijn je goed is bevallen...
knuffel, Peer

Bob

Ik zal er eentje aanschaffen en samen met jou opdrinken, Peer!

zodra ik terug ben kom ik gauw eens een bezoekje doen.

Ik hoorde dat Xander hier in de buurt zat, helaas had ik alle dagen werk dus kon ik niet eventjes naar Nurnberg rijden :(

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

2btravel